среда, 2 мая 2012 г.

МК по усовершенствованию брадс от Scrapmeri

Привіт!
Я б хотіла запропонувати вам невеличкий МК по створенню, або точніше переробці брадсів. Можливо ідея і не нова, але рада буду з вами поділитися як я це роблю.

Дуже часто так буває - складаєш всі деталі листівки і розумієш, що чогось не вистачає і в моєму випадку мені дуже захотілося додати брадс, але потрібного кольору чи підходящого візерунку брадса в мене не було і я вирішила дещо покреативити із брадсами які в мене є:

Верхній шар брадса змімаю різаком ( це може бути будь-який гострий засіб під руками):

Вибираю потрібний мені малюнок, обвожу олівцем і вирізаю:



Вирізані кружочки приклеюю до заготовок брадсів:

І покриваю  Glossy Accent, так щоб утворилася капелька:

Брадс потрібно помістити максимально горизонтально, щоб капелька Glossy зафіксувалася рівненько (неперехиленою), я для цього використала те що було під руками:

Ось і все, так виглядає брадс на листівці ( використала тільки один, інший чекає свого часу :))))
 
Надіюсь мій невеличкий МК стане вам у нагоді!)

Маша

P.S. Маша сделала очень хорошие фото и мы надеемся, что и русскоговорящие наши читатели все поймут и без слов)))

12 комментариев:

  1. Дякую, Scrapmeri! Проста ідея, а який чудовий результат!

    ОтветитьУдалить
  2. да, по фото понятно ))) а то я сначала испугалась даже )))

    ОтветитьУдалить
  3. я тоже думала гугл косячит)) По фото все понятно, очень познавательно, спасибо!

    ОтветитьУдалить
  4. Маша, спасибо за полезный МК!
    P.S. Очень приятно почитать статью на родном языке!))

    ОтветитьУдалить
  5. Маша,спасибо за МК :) но мне всегда жалко таким образом брадсы покупные переводить...эхххх)где бы найти эти основы без картинок!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. думаю, если жалко покупной брадс, то таким же образом можно пуговицу задекорировать) я бы так сделала, т.к. иначе моя жаба меня не простила бы)))

      Удалить
    2. )осталось пуговок таких найти :) плоско-металлических

      Удалить
    3. О, я б теж хотіла такі основи під брадси,
      але взагалі в мене є пару брадсів що мені не подобаються, я думаю що в кожного такі знайдуться, тому не лежати їм без діла, можна їм знайти ось таке застосування)

      Удалить
  6. идея здоровская! спасибо

    ОтветитьУдалить
  7. Спасибо за такой полезный мк!

    ОтветитьУдалить
  8. дякую, я дуже рада що вам сподобався мій невеличкий МК!

    ОтветитьУдалить
  9. Очень познавательный МК, спасибо! Каждый по-своему выходит из положения...

    ОтветитьУдалить

Спасибо за ваши комментарии! Они важны для нас!